Projectjes in spe

Na een ongelukkig voorval een tijdje terug. Heb ik een besluit genomen. En soms moet je de schepen achter je laten en als het een beetje kan, verbranden. Nou dat heb ik de afgelopen paar dagen ook gedaan. En wat een rust gaf dat zeg. Even de deur goed dicht slaan en dan de sleutel omdraaien, wat is dat heerlijk zeg en wat een rust geeft dat. Nou heb ik deze week niet echt veel rust gehad, omdat mijn lief niet thuis is. En nee heren dat is geen uitnodiging.

Maar de afgelopen dagen ben ik druk geweest met een paar projectjes. Of ik begon ze of ik pikte ze weer op. Zoals numerologie, dat ik weer heb opgepakt. Vanavond ga ik weer studeren, als het lukt. Want ik heb ook nog een paar huishoudelijk taakjes te doen, gezien mijn -feeën, -elven en huiskabouters weer eens in staking zijn, of ze zijn al met vakantie, dat kan ook. Ook ga ik vanavond lavendelolie maken en hoop ik ook nog wat te kunnen kleuren.

Want het pad ik ga volgen, daar hoort ook offeren aan de goden bij. Nou heeft elke god en godin zijn/haar eigen offers, deze wil ik ook nog gaan maken voor zover dat lukt. Maar ik moet ze dan natuurlijk ook ergens in stoppen, zodat ze mooi blijven. En nou ben ik wel blij dat we zelf sigaretten draaien, want de lege shagbussen lenen zich daar uitstekend voor. Dus ben ik begonnen met het pimpen van de bussen. En natuurlijk heeft het een Egyptische thema. Ik heb er al 4 van de 7 al gedaan op het kleuren na. Want tja, ze moeten allemaal wel hun eigen bus krijgen en 1 bus is voor algemene offers.

Anubis, Bastet, Ma’at, Thot, Sesjat en Bennu krijgen allemaal hun eigen bus en de laatste is de algemene. De foto’s komen nog, maar ik ben nu al trots op mezelf. Want een plaatje overtrekken terwijl het avond is en je alleen maar een lamp aan heb, is soms wel lastig. Helemaal als je in je eigen licht zit, hangt of doet.

Ook ga ik van de week kijken of ik wel de juiste garen in huis heb, zodat ik eindelijk mijn smudge vleugel af kan maken. En kijken of ik een mini bezempje (die mijn lief heeft gevonden) een beetje kan pimpen. En ik wil kijken of ik een heel lief klein keukenaltaartje in elkaar kan b(r)ouwen. En niet te vergeten stukjes schrijven voor Wicca door het oog van Wadjet. Dus er staat nog een heleboel op de planning, en ik hoop dat ik volgende week in wat rustiger vaarwater zit, zodat ik heerlijk mijn eigen ding kan doen.

Em Hotep,

Arach

Dit bericht werd geplaatst in Geen categorie. Bookmark de permalink .

Plaats een reactie